Re(KLAM)ácia.

28. září 2010 v 18:19 | Bonnie Blue |  Trendy/Beautiful/Healthy...
reklamácia
Nejdem písať o žiadnom úspechu v oblasti reklamácie nejakého tovaru...skôr je to článok typu "Zamyslela som sa...",ku kt. ma nakopla tohto týždňová kúpa topánok.

Vo svojom živote som reklamovala zakúpený tovar len tri razy. Jeden krát mi ho vyreklamovali tak hladko,že som sa nestačila diviť.Dokonca ešte teraz sa divím..ale v dobrom,samozrejme.Reklamovala som kecky,kt. mi boli veľké a hoci som ich mala jeden deň obuté,bez problémov
som si mohla vybrať akékoľvek iné.


Druhýkrát som sa rozhodla reklamovať korzet a opäť z dôvodu ,že mi bol veľký.Korzet som si naschvál neobjednávala cez internet a dala som si ho šiť na mieru,aby sa nestalo,že by na niektorej časti tela odstával alebo nesedel.Ako je ale potom možné, že hoci mi predavačka osobne brala miery,tak mi na prsiach odstáva aj po úplnom stiahnutí???Pokiaľ viem,tak korzet by sa mal dať utiahnuť o 15 cm.Keďže je ale tento problém dávno pasé,nebudem ho nejako širšie rozoberať.Len teda spomeniem tú reklamáciu.....keď som došla do predajne so všetkými artefaktmi (blok,krabica,atď.) a povedala som aký je problém,že mi odstáva atď....tak predavačka na mňa pozrela a povedala,že už sa s tým nedá nič robiť,keď už som ho mala oblečený.To ,že sa korzet nosí vždy! na nejakom spodnom tielku /tričku/blúzke atď. som jej ani nevysvetlovala,pretože som to považovala za samozrejme ,že to vie!Očividne to asi nevedela....v každom prípade korzet bol a je ako nový...a keď som sa jej spýtala,že ako inak ako nosením som mala dôjsť nato,že mi veľký,tak mi povedala,že to jednoducho i tak nejde....

No a tretia reklamácia prebehla dnes v obuvi.Nebudem konkretizovať......ale v skratke len uvediem,že som si kúpila topánky...krááááásne ale aj drahé...aspoň pre mňa 75 eur je veľa.Lenže!Háčik je v tom ,že v tých topánkach sa dá akurát tak stáť....a prejsť 20 metrov....A keď som došla do predajne,že ich chcem vrátiť,tak na mňa predavačka zasa pozrela ..potom na tie topánky a vraví:"Vy ste ich už mala obuté??"....ja vravím,že hej...a potom pozrela na opätok....jasné že bol ošúchaný....veď som s ním prešla AŽ na zastávku....a potom mi povedala,že keď už som ich mala vonku obuté,že mi to nezoberú späť.A ja sa zasa pýtam....ak mám právo na reklamáciu-čiže ak sú topánky vadné,tak ich môžem vymeniť.....ale ako mám zistiť tú vadu,kt. chcem reklamovať inak ako obutím????Mám sa v nich prechádzať doma pred zrkadlom...krásne po rovinke..alebo v nich len sedieť či ako?V každom prípade ani tu som nepochodila....

Aby som sa ale dostala k jadru veci:pýtam sa-ako môžem prísť na niektoré "vady",ak danú vec nepoužijem???Rada by som poznala túto zázračnú metódu......ja úplne chápem, že topánky s "použitou" podrážkou nemôžu dať naspäť do predaja...ale nebola natoľko zničená ,aby keď vymenia opätok a umyjú tu podrážku,že by sa nemohla tá obuv dostať naspäť do obehu....a všetky tieto kozmetické úpravy mi mohli strhnúť z ceny....a opäť...chápem,že ak by existovala nejaká "skúšobná doba" (teda doba počas kt. by ste danú vec mohli vyskúšať-ja neviem tri dni napr....),tak by sa to asi dosť zneužívalo....ale zasa takáto (ne)reklamácia postráda akúkoľvek logiku.....

Aby som to teda uzavrela...doma mám topánky,kt. sú v podstate nenositeľné (reklamovať by som to mala asi u toho ,kto ich navrhol....ale k tomu dementovi by som sa asi nedopátrala).A ak sa pýtate prečo som si ich kúpila ,veď to že sa v nich nedá chodiť som mala spoznať už v predajni ,tak k tomu dodám len to,že stáť 10 min. v topánkach v predajni....a chodiť v predajni po rovnom povrchu...by zvládla s tými topánkami aj 80-ročná dôchodkyňa....to je ako s behom v prírode a s behom na bežiacom páse v telocvični-na bežiacom páse je čavo každý.....nastavýš si záťaž,....keď nevládzeš, tak ju uberieš....ale behať v teréne....cez kopce..keby máte na výber len buď ,že ten kopec vybehneš, alebo sa otočíš a ideš domov ,to je sakra markantný rozdiel....čiže to, že tie boty sú vlastne v "normálnom svete" nepoužiteľné (vlastne sú použiteľné-na 20 minút státia a 20 m chôdze!) zistíte až keď ich POUŽIJETE!!!!A tak sa dostávame do bludného kruhu toho,že predajca vám použitú vec nezreklamuje ,ale keď ju nepoužijete,tak vadu ani nezistíte....a výsledok je len ten,že ste vyhodili peniaze tak či tak,pretože tu vec buď nepoužívate z nejakých čudných príčin ,hoci ste si ju kúpili alebo ju nepoužívate,lebo je nepoužiteľná nato ,načo je určená......samozrejme nemyslím tým všetky veci,ale niektoré veci takéto sú...a ja som na tieto veci magnet.......takže nakupujte s rozvahou....a ...ak si nie ste istí...veci radšej neskúšajte a nepoužívajte (ironicky).

P.s.:Gratulujem tým,čo sa dočítali až na koniec.A kto by mal o tie vražedné topánky i tak záujem,sú na predaj!=DDDDD...veľkosť 39!=DDDDDDDDDDDDD
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Polly Polly | Web | 29. září 2010 v 17:52 | Reagovat

BB, niekedy, ked si razna, tak ide aj to, co predtym neslo. Ku prikladu - moja posledna reklamacia. Kontaktne sosovky, ktore mi objednala sestricka - z nejakeho dovodu uplne iny typ ako nosom. (nie dioptria, ale znacka). Samozrejme, ze nesedia som zistila az po otvoreni. Doktorka povedala, ze ona to sa uz otvorene neda vyreklamovat (tiez mi bolo divne ako inak to mam zistit ...vies, znacku sosoviek uz mi menili, pretoze prve mi napriklad prestali vyrabat, takze to vo mne nemalo ako spôsobit podozrenie)... Mno..kazdopadne, lekarka to uzavrela tak, ze som 80 eur vyhodila do kosa a objedna mi ine (dalsich 80 eur - ved nech aspon viem, na ci v praci zarabam xD).... Preslo mi to doma hlavou a vratila som sa, ze takto to nepojde... Lekarka bola normalne drza, ze je to moja chyba, mam si davat pozor co si davam do oka (lebo ved to JA som studovala medinu, aby som rozoznavala "jemne rozdiely" v oku a sosovkach ako to nazvala xD) a ked povedala, ze takymto pristupom si mozem rovno "vypichnut oko", tak vo mne daco zovrela..ZVYSILA SOM HLAS, vyhlasila som, ze ak si mysli, ze svoju chybu teraz navlecie na mna, tak si ma asi pomylila a ja dobre viem o co tu ide...no a zrazu - "no dobre teda, vlasten je tak TROSKU chyba aj u nas...viete co, my vam objedname dalsie zadarmo a na buduce balenie vam dame zlavu, dobre?" XDDD
mam ten balik doma, neotvoreny, ved mam operovane oci, ale z principu mam dobry pocit xD
vies ale...zrazu islo to, co bolo predtym nemozne...xD
prepac, dlhy koment.

2 Bonnie Blue Bonnie Blue | Web | 29. září 2010 v 21:04 | Reagovat

[1]:tak to ti gratulujem,že sa ti to podarilo-tie predavačky sú strašne neochotné v tomto smere a najmä keď je chyba na ich strane (napr. spolužiačkina kamarátka kupovala lesk na pery -drahý,lenže v škatulke kt. jej dala predavačka bola iná farba lesku a ked to chcela vymenit,tak ta predavačka hned začala,že to je jej chyba ,že si to neskotrolovala atď.)....lenže....ja sa aj snažím byť rázna:došla som do obchodu a vravím:tu a tu je problém ,chcem ich vrátiť-hodím na predavačku (svoj) rázny a škaredý pohlad....ale účinok žiaden. :-( Cestou si aj vždy vravím-bud rázna-nenechaj so sebou vyjebať!....v tomto smere som ale  jednoducho nepoužiteľná.....
ale tak...už som došla na techniku správnej chôdze v tých botách,čiže už sa to len treba naučiť a nacvičiť a možno prejdem aj 30m... :D..... :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama